19 iun. 2017

Inima, nu fi de piatra


Inima nu fi de piatra, ca doar tu n-ai fost lasata
Sa vezi dorul cum ma poarta - frunza-n vant.
Inima nu fi haina, c-ai si tu un pic de vina,
Daca n-am o zi senina pe pamant.
 
Inima cu ochi ca mura si ca trandafirul gura,
Nu-mi da dragostea de-a dura - ca-i pacat.
Inima nu fi de gheata, fara zambet cald pe fata,
Fara cantec, fara viata - doar oftat.
  
Doar de dragul tau, raul mi-e mai rau,
Rasul mi-e mai rar, amarul mai amar.
Si tot suspinand ca omul,
O sa ma usuc ca pomul,
Ce-si da frunzele pe doua lacrime.
 
Inima cu ochi de stele, eu ti-am dat visele mele,
Tu le-ai ars ca pe surcele intr-o zi.
Inima-mi gasesc eu calea,
Chiar de schimb dealul cu valea,
Imi alung din suflet jalea orice ar fi.
  
De trei primaveri, de trei ierni si veri,
De trei toamne-n rand, nu mai am un alt gand.
Numele-ti rostesc intr-una, cat e soarele si luna
Ma duc pe pustii, ca tu nu vrei sa stii.
 
Inima nu fi de piatra, pentru ca-n a vietii roata,
O sa-ti umble dorul o data, ca nauc,
Inima de piatra seaca, poate da Domnul sa-mi treaca
Si te las, inima acra si ma duc.
 
Inima-mi gasesc eu calea,
Chiar de schimb dealul cu valea,
Imi alung din suflet jalea orice ar fi…
 

muzica: Edmond Deda
versuri: Harry Negrin
 
 
 
 
 
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu